dimarts, 31 de gener del 2012

Gestib i Ecoib



Els mòduls de Gestib i Ecoib són, des del meu punt de vista, imprescindibles per a qualsevol membre de l'equip docent i molt útils per a qualsevol docent i per al personal d'oficines.
Això no obstant, vaig trobar les tasquès del primer mòdul més àrdues, dificultoses i pesades... No puc jutjar si el motiu és que va coincidir en un moment personal de més ocupació i amb activitats d'altres mòduls del curs, o simplement que la presentació i organització era més dens. A mi em van fer falta instruccions més clares i, en algunes ocasions, em va embullar haver de canviar de curs acadèmic... Però potser tot va ser causat pel cansament...
En canvi, el d'Ecoib em va semblar senzill, entenidor i pràctic i m'hauria agradat aprofundir-hi una mica més.
La conclusió és, però, que ambdues línies de treball són vàlides i productives per a un curs d'aquestes característiques. I, a més, s'ha d'agrair la paciència i col·laboració dels corresponents tutors... ;P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada